donderdag 24 augustus 2017

Review foodbox: Smartmat

kokoskip met rijst en granaatappel

Wat vond ik positief aan mijn 1ste Smartmat foodbox?

- aantrekkelijke en overzichtelijke site
- wekelijks nieuwe menu's
- mogelijkheid om fruit/ontbijt/granola/wijn bij te bestellen
- losse bestellingen of vaste frequentie mogelijk
- mogelijkheid om kadobon te geven
- veel keuze in boxen (5 verschillende soorten)
- mail met ingrediënten die je zelf in huis moet halen als basis
- ingrediënten zijn vers en goed koel bij aankomst
- porties zijn ruim voldoende

Wat vond ik minder aan mijn 1ste Smartmat foodbox?

- enkel levering mogelijk op maandagavond tussen 17 u en 22 u (maar je krijgt wel vooraf sms met geschatte uur van levering en dit klopte helemaal)
- geen keuze in recepten
- veel verpakkingsmateriaal
- niet goedkoop (ik koos voor de originalbox (3 gerechten voor 4 pers) en betaalde hiervoor 75 €
- foto's van de gerechten vind ik iets minder mooi dan bij Hello Fresh
- er kan geen rekening gehouden worden met allergieën of intoleranties


Morgen is het de beurt aan mijn laatste review, namelijk die van Foodbag en dan verklap ik ook wie van de 3 mijn voorkeur heeft :) .


Lieve groet,

Els

1 opmerking:

  1. Ik vind dit wel eens interessant om lezen want tot nu toe heb ik enkel Hello Fresh geprobeerd. Ben vooral benieuwd naar je review van Foodbag en wie als 'winnaar' uit de bus komt!

    BeantwoordenVerwijderen