vrijdag 14 april 2017

Topadresjes om te ontdekken - deel 1

Tijd voor een nieuwe rubriek: "te ontdekken topadres"!

Sinds jaar en dag hou ik tips voor leuke plekjes bij in notaboekjes, in mijn iPhone-notities of via mails van collega-bloggers. Stuk voor stuk leuke, hippe adresjes die heel vaak de moeite waard zijn om uit te proberen.

Een tijdje geleden vroeg ik mij af wat nu eigenlijk werkt voor mij: wat precies maakt dat ik fan ben van een bepaalde zaak of juist helemaal niet.

Ik kwam tot volgend lijstje:

- ik hou er heel erg van dat er aandacht besteed werd aan de inrichting. Het interieur hoeft niet altijd mijn smaak te zijn, maar ik vind het bijzonder aangenaam als de details kloppen, als er verrassende of authentieke elementen aanwezig zijn en dat de zaak gastvrijheid uitstraalt

- de boel moet proper zijn: ook al is het de hipste tent van de stad, als de tafels plakken en de koffietassen vies zijn, is mijn enthousiasme heel snel bekoeld

- tot slot, maar absoluut het belangrijkste voor mij: ik moet voelen dat de bezielers van de zaak PASSIE hebben voor hun job. Voor mij maakt dat echt het verschil en ik kan heel erg genieten van het aanschouwen van zo'n gedrevenheid.

Vandaag dus deel 1 van zo'n topadresje die ik onlangs ontdekt heb:

Een tijdje geleden leerde ik Cathy kennen: onze meisjes volgden een tijdje samen balletles en net als tussen de meisjes ontstond er tussen de mama's een klik. Cathy heeft een warme en hartelijke persoonlijkheid en staat ongelofelijk positief in het leven en daar kan ik alleen maar vrolijk van worden.

Naast haar job in het onderwijs runt ze haar zaak C-Sense (klik hier) waar je terecht kan voor allerlei verzorgingen zoals manicures, gelaatsverzorgingen, pedicures, enz.

Onlangs is ze gestart met een volledig nieuw gamma verzorgingsprodukten van AHAVA.

AHAVA (Hebreeuws voor liefde trouwens) brengt verouderingsvertragende verzorgingsprodukten op de markt die ontwikkeld zijn op basis van mineralen uit de Dode Zee.

Het feit dat de produkten niet getest zijn op dieren én vrij zijn van parabenen en andere rommel wakkerde mijn nieuwsgierigheid alleen maar aan.

En enkele dagen geleden was het dus tijd om in de watten gelegd te worden door Cathy.

Ik wou eigenlijk vooral de produkten van Ahava leren kennen, maar ik kreeg zoveel meer: ik werd heel hartelijk ontvangen met een vers sapje en aardbeitjes, de schoonheidspraktijk werd met heel veel zorg en aandacht voor details ingericht (kaarsjes, zacht muziekje, zachte handdoeken, geen storende omgevingsgeluiden) en tijdens de super-aangename verzorging door Cathy kan je niet anders dan haar passie voor haar zaak voelen.

Komt daar nog bij dat mijn gevoelige huidje heel veel deugd gehad heeft van die intense verzorging en dat maakt het voor mij absoluut een topadresje waar ze me zeker nog terug gaan zien!



Lieve groet,

Victorine








2 opmerkingen: