vrijdag 24 maart 2017

Photo diary #week12

Belofte maakt schuld en zoals ik vorige week al vertelde probeer ik hier weer wekelijks werk te maken van mijn weekoverzichtje in beeld!

Deze week...


....begon met een fantastisch weekend: een super tof feestje met lekker eten op een prachtige locatie (check diene luster aan het plafond!!), nadien blijven slapen op hotel en dus 's morgens heerlijk mijn voetjes onder tafel kunnen schuiven voor een decadent ontbijtbuffet. Tel daar dan nog een heerlijke zondag met ons viertjes bij op en je snapt dat ik een content meiske was!

...liet ik mijn voetjes prepareren door de pedicure-madam om helemaal lenteproof te zijn. Nu nog toffe sandaaltjes vinden en de zomer mag komen.

....merkte ik na mijn werkdag dat de stadsdiensten de grasperkjes naast de straat onderhouden hadden (gras gemaaid dus), maar dat ze tot mijn grote vreugde mijn mini-narcisjes nog hebben laten staan. Ze zullen ze even mooi als ikzelf gevonden hebben zeker?

...is de examentijd weer aangebroken voor onze kinderen. Voor mij ideaal dus om hen wat extra te verwennen. Gisteren moest ik om 16 u beginnen werken, maar ik maakte voor mijn vertrek nog snel een lekker en gezond 4-uurtje. Blije kindjes = blije mama!

....had ik vandaag na een lastige werkweek (met migraine en keelpijn er nog bovenop) zin in zon. Ik nam een extra lange pauze deze namiddag en trakteerde mijn kroost op een ijsje in de stad. Nu is de lente echt begonnen volgens mij!


Een heel fijn zonnig weekend gewenst lieve lezers en tot volgende week!


Lieve groet,

Victorine


1 opmerking:

  1. Zo leuk dat ze je bloemekes laten staan hebben!
    Wat ben jij toch een lieve, zorgzame mama :-)
    Fijn weekend!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen