vrijdag 23 december 2016

Warme chocolademelk - 5 x anders

Wij zijn hier verzot op warme chocolademelk!

Meestal heel klassiek met de chocolat primitif van Marcolini (klik hier) ofwel met chocolade-gallets van Callebout.

Maar zo af en toe eens zot doen, kan geen kwaad en daarom probeerde ik 5 nieuwe recepten voor warme chocomelk uit.

Lees je mee?

1) warme melk - 15 Maltezers - honing



2) warme melk - witte chocolade - opgeklopte slagroom - speculoos

3) warme melk met Nutella

4) chocolat chaud: veel (heel veel!) pure chocolade raspen en er warme melk over gieten; afwerken met een flinke dot verse slagroom

5) amandelmelk - cacao - agavesiroop

Wij hebben hier alvast onze favorieten (ik ben helemaal verzot op nummertje 2 :)!



Heeft er hier nog iemand een zeker-te-proberen-receptje? Ik lees het graag in de reacties!


Lieve groet,

Victorine

4 opmerkingen:

  1. Mmm, ik zal dat ook eens proberen! En die tasjes van donaldson, ik spaarde ze bijeen als puber, maar vorige jaar vielen ze allemaal uit m'n kast en ik vind het nog altijd zo jammer! Fijne feestdagen! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, zo spijtig van die tasjes... Ook voor jullie hele fijne feestdagen! x

      Verwijderen
  2. Chocolademelk drinken we niet zo vaak.Maar ik heb ondertussen de prei-feta koekjes geprobeerd.
    Iedereen vond het zo lekker dat ik de volgende keer een dubbele portie mag klaarmaken !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blij te lezen dat de prei-fetakoekjes ook bij jullie heel erg in de smaak vallen!

      Verwijderen