vrijdag 16 december 2016

Een beetje aanmoediging is altijd welkom!

Het is weer examentijd voor onze kinderen.

Ik verwen hen dan graag met gezonde vieruurtjes of hun lievelingseten.

Vandaag koos ik voor een gezond ontbijt met hier en daar wat extra aanmoediging onder de vorm van broodbriefjes.

Broodbriefjes.nl werd in het leven geroepen door 2 creatieve mama's Jildou en Kim om de brooddozen van hun kroost op te leuken. Ik vind het zo spijtig dat ik dit nu pas ontdekt heb, want de kattenbelletjes die ik vroeger soms tussen de lunch van onze kinderen verstopte, kan echt niet aan hun prachtige creaties tippen, hoor.

Nieuwsgierig geworden of ook zin om je kinderen/partner/collega te verrassen bij de lunch? Piep snel eens op de site van broodbriefjes.nl, maak je keuze en print je eigenste broodbriefjes af! Succes gegarandeerd!





                                                                        Lieve groet,

Victorine



4 opmerkingen: