vrijdag 23 september 2016

Over jarige kleine poppenmoedertjes

Voor de verjaardag van ons nichtje naaide ik vorig jaar haar 1ste eigen keukenschortje (klik hier).

Dat kadootje bleek een schot in de roos en dus moest ik dit jaar voor haar verjaardag wel straf uit de hoek komen als ik mezelf wou overtreffen.

Dankzij de blog broterhammen met gele confituur kwam ik op een top-idee: ik zou voor kleine Paulien een luiertas voor haar popjes maken!

Jammer genoeg zal ik het nooit leren, want de avond voor haar feestje moest ik nog aan de tas beginnen (wat niet bepaald bevorderlijk was voor mijn humeur en de drang om de volgende ochtend toch maar snel een kadobon te halen begon gevaarlijk door te wegen).

Wie mij een beetje kent, weet dat opgeven niet echt een optie is bij mij en dankzij de super uitleg (klik) van Stefanie bracht ik alles tot een goed einde!

En eerlijk: als ik het blije gezichtje van de jarige prinses zag, wist ik meteen dat het absoluut de moeite geweest was om tot in de late uurtjes door te werken!

Kijk maar even mee zou ik zeggen :)











Lieve groet,

Victorine




2 opmerkingen: