woensdag 28 september 2016

Mijn 10 favoriete instagramfoto's op een rijtje

Vorige week ergens was het 2 jaar geleden dat ik een instagram-account aangemaakt heb voor deze blog.

Ik was toen vooral nieuwsgierig, maar ondertussen ben ik zwaar fan!

Niet alleen om vanalles en nog wat te delen met mijn lezers, maar (vooral) ook om een mooi foto-archief voor mezelf samen te stellen.

Ik scrolde gisterenavond eens door mijn (bijna) 500 berichten en vond het wel een leuk idee om er mijn 10 lievelingsbeeldjes uit te kiezen die ik hier graag met jullie deel.

Benieuwd naar meer? Klik hier om mij te volgen en laat gerust weten wat jullie favoriet is :) .

na weken in het stof leven de afwerking van ons interieur



vorig najaar: op een zondagochtend wakker worden in Parijs met koffie op bed

2de Kerstdag doorbrengen met mijn liefsten in Rijsel

op een avond deze woorden van een lieve vriendin in mijn brievenbus vinden



op een zonnige zondag in oktober 2014 een hele dag in een Ardens bos wandelen: top!

op de vooravond van mijn 40ste verjaardag mijmerend aan de vloedlijn de zonsondergang  aanschouwen (met mijn botten in het water trouwens)

zomer 2015: mijn loved ones in Italië

my dream came true: de levering van mijn fornuis!

het allereerste handmade kadootje voor mijn metekindje (het blogpostje met meer foto's kan je trouwens hier bekijken)



tijdens onze roadtrip door Italië vorige maand; deze foto werd genomen door Oudste vanop de achterbank en vat voor mij perfect de sfeer van het moment samen #meandmylove



Lieve groet,

Victorine












1 opmerking: