woensdag 22 juni 2016

Sweet memories in a box














Ik geef toe: ik ben een verzamelaar.

Van spullen met een emotionele waarde kan ik moeilijk afscheid nemen. Ik geniet ervan om die af en toe weer boven te halen en samen met mijn gezin herinneringen op te halen.

Toen ik vorig jaar voor onze verbouwing onze zolder aan het opruimen was, vond ik de 1ste spulletjes van onze kinderen terug en ik vond het een leuk idee om die voor hen te bewaren.

Ik kocht 2 houten doosjes (tuincentrum), schilderde die in dezelfde wit-tint als hun kamer en kleefde er een naamsticker op.

Ik naaide eenvoudige opbergzakjes die ik pimpte met een leuk lintje en/of hartje.

Het grootste plezier was om hun doos te vullen: ik genoot van het herlezen van het dagboek die ik tijdens hun zwangerschap bijhield (ik schreef toen blijkbaar ook al graag), ik was helemaal vergeten hoe klein hun eerste pakjes waren, ik zocht mooie quotes uit, enz.

Mooie herinneringen aan een prachtige tijd allemaal samen in een doos waar ze ongetwijfeld later graag gaan in neuzen als je 't mij vraagt!


                                                                   Lieve groet,

                                                                    Victorine

11 opmerkingen:

  1. Fijn idee! Heel mooi geworden! 💖

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat mooi!! Het kan echt fijn zijn om zo nog eens door herinneringen te gaan he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig ! Wat een mooi cadeau voor later.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig , heel inspirerend !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe mooi gedaan.Ik heb niets van de kinderen hier van toen ze klein waren,zelfs geen foto's...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer dat je geen tastbare dingen hebt, maar herinneringen zitten ook vooral in je hart en die vertellen tegen je kinderen is ook heel waardevol, hé

      Verwijderen