woensdag 29 april 2015

20 jaar happiness

29 april 1995: als bij toeval (lang verhaal..) liepen die dag manlief en ikzelf elkaar tegen het lijf!

Ondertussen zijn we 20 jaar verder en hebben we samen een mooi leven opgebouwd met 2 fantastische kinderen. Hij is nog steeds mijn steun en toeverlaat èn mijn rots in de branding!

Omdat 20 jaar toch wel een beetje een speciale verjaardag is, wou ik hem dit jaar een kadootje geven (meestal gaan we rond die periode traditiegetrouw eens lekker gaan eten met ons 2tjes).

Op een canvas kleefde ik met behulp van houten letters een mooie tekst. Even de verf-spuitbus erover en klaar is Kees!






Lieve groet,

Victorine

11 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel! We zijn net klaar met onze werf-opkuis en gaan er nog een glaasje op drinken!

      Verwijderen
  2. Ik ben jaloers van je creativiteit Els! Je maakt prachtige dingen! Proficiat met de jubilee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci, hoor Lieze! Wat je graag doet, gaat meestal een beetje vanzelf, he!

      Verwijderen
  3. Simpel maar heel leuk.! Proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Merci! Inderdaad en we zijn van plan om er nog eens minstens zoveel jaren bij te doen :)

      Verwijderen
  5. Proficiat met jullie 20 jaar samen,wij hebben dat net niet gehaald...maar gun het jullie van harte hoor!Leuk gedaan,ik ga het opslaan want ik maak ook graag iets met letters en canvas...als je zin hebt kan je hier eens gaan kijken: http://ikmaakhetzelfnu.blogspot.be/search/label/canvas

    BeantwoordenVerwijderen