vrijdag 6 maart 2015

En nog een kadootje

"Een boek! Dat zou hij het liefst krijgen als kadootje."

Dit vastberaden antwoord kreeg ik van zoonlief toen ik hem vroeg wat hij wou geven als geschenkje op het verjaardagsfeestje van zijn klasvriend Gils.

Na wat heen-en-weer-gemail met de mama van Gils konden we uitvissen welke titel bovenaan zijn verlanglijstje stond.

Omdat ik graag een persoonlijke toets toevoeg aan een kadootje, maakte ik als verpakking voor het boek opnieuw een boekenhoesje (deed ik hier en hier ook al eens).

De originele tutorial van de hoes is jammer genoeg niet meer online te vinden (god zij dank dat ik die tuto als bij toeval eens uitgeprint had), maar voor de geïnteresseerden wil ik gerust bij de volgende boekenhoes-in-wording wel enkele foto's nemen en een poging doen om een tutorial te maken!








Lieve groet,

Victorine

1 opmerking: