woensdag 10 december 2014

Fan van 'mijn tas'!

Ik kan maar geen genoeg krijgen van het boek 'mijn tas'! Eerder maakte ik al de Rosalie, de Wiske, de Juliette (je kan trouwens op mijn FB-pagina een Juliette winnen!) en deze keer waagde ik mij aan de Alice.

Omdat deze Alice door dochterlief als zwemtas zal gebruikt worden, nam ik als 'binnenstof' een douchegordijn van Ikea (dit deed ik trouwens hier ook). Op die manier is de tas waterdicht zonder veel gedoe met speciaal-daarvoor-gemaakte-produktjes.

De buitenstof is een fijn katoentje (die ik trouwens gebruikte als binnenstof voor de Wiske) die verstevigd werd met plakkatoen.

Het formaat van de tas is net ideaal voor enkele handdoeken en een badpak.

En nu...op naar het volgende zwembrevet voor dochterlief en een nieuw projectje uit 'mijn tas' voor mezelf!





eerlijk is eerlijk: de plooitjes zijn niet 100 % OK (weer te rap willen werken weet je wel..)
 
Lieve groet,
 
Victorine


3 opmerkingen:

  1. Heel knap! En je moet het zo bekijken: die plooitjes maken de tas heel uniek en persoonlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurencombinatie! Ik ben ook een beetje verslaafd aan het boek. Ik heb ondertussen al veel verschillende versies van de Juliette gemaakt. Nu de andere patroontjes nog testen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi hoor en ik ben ook een grote fan van mijn tas

    BeantwoordenVerwijderen