zondag 16 november 2014

orde in de wanorde

Ik ben nogal een onrustig type.

Niet zo onrustig als in: nooit geduld en altijd gehaast, maar wel als in: het kopke staat nooit stil en altijd staat er wel iets op mijn to-do lijstje (behoorlijk vermoeiend om zo'n type te zijn als je het mij vraagt..).

Omdat ik in mijn hoofd (en anders ook) vaak met 1000-en-1-dingen tegelijkertijd bezig ben en multitasken als kunst verheven heb, valt het nogal wel eens voor dat ik terwijl ik kids naar hobby's breng / een vergadering moet voorbereiden / dat fantastische boek nu toch eens wil uitlezen (check: het zit in case of emergency altijd in de sjakos!) / de wasjes en de plasjes ook nog eens het briljante idee krijg om vlug boodschappen te doen.

En omdat ik op zo'n momenten weer eens of mijn boodschappenlijstje of mijn klantenkaarten of dat lekkere receptje vergeten was, vond ik dat het tijd geworden was om eindelijk eens een winkelmapke te maken (inspiratie vond ik hier).

Vanaf nu alle lijstjes, kortingsbonnekes, receptjes in het mapje en ....check: het mapje altijd mee in de (veel te zware) sjakos!

 
 
 
 
 
 
 
 
Lieve groet,
 
Victorine
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Ziet er iets handig uit! Misschien moet ik dat ook doen met mijn lijstje en bonnen. Mijn klantenkaarten zitten via de fidme app in mijn gsm. Enorm handig en.minder dikke portefeuille. Ma lijstjes das nog een probleem!

    BeantwoordenVerwijderen