zondag 30 november 2014

aftellen naar kerst!

Na de sombere novembermaand kijk ik altijd erg uit naar de gezellige decembermaand!

Enkele jaren geleden maakte ik voor de allereerste keer een adventskalender voor onze kids: ik naaide enkele papieren zakjes, stak er wat briefjes in en alles werd aan een touwtje gehangen.











Omdat ik het toen wat jammer vond dat ik niet hier en daar een klein kadootje of snoepje kon voorzien, maakte ik vorig jaar dan maar een nieuw exemplaar.

Op een grote lap stof naaide ik 24 zakjes die net groot genoeg zijn voor een kleine verrassing.

Vandaag werd de kalender weer boven gehaald en kunnen we aftellen naar een gezellige kerst!

















                                                             


                                                              Lieve groet,

                                                                Victorine

2 opmerkingen: