vrijdag 17 oktober 2014

kleine meisjes

Kleine meisjes worden snel groot. Enige tijd geleden werd het nichtje van onze kroost 2 jaar!

In die 2 jaar tijd is de kleine Paulien van frêle babietje uitgegroeid tot een echt dametje die heel goed weet wat ze wil (en niet wil) en niets liever doet dan rond stappen met heel-hoge-hakken-mama-schoenen!

 
Uiteraard hoorde er een feestje bij zo'n gelegenheid! Als geschenkje hielpen we heel graag wat sponseren voor een nieuwe schommel, maar toch kon ik het niet laten om iets voor kleine Paulien te naaien (had ik hier al niet verteld dat ik centjes in een envelopje maar wat saai vind?). Bij wijze van oefening (om vooraf eens te checken of dit qua grootte oké zou zijn) naaide ik recept 26 uit het boek 'zo geknipt', waar we een strandhanddoek en zandvormpjes in verstopten.
 
 
 


 
 
 
Als final touch maakte ik nog een stoffen kroon volgens deze fantastische handleiding.
 
 
het kroontje kan ook omgekeerd gedragen worden
 
 
 
Happy birthday lieve Paulien!
 
 
Lieve groet,
Victorine
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten