maandag 27 oktober 2014

herfstvakantie - part 1

Vandaag is de herfstvakantie voor onze kids begonnen. Ik heb hier en daar wat verlof gepland en in tegenstelling tot andere jaren heb ik ditmaal geen ellenlang to-do-lijstje opgesteld.

Nee, nee, dit jaar ga ik gewoon genieten, zien wat er op onze weg komt en proberen wat quality time met ons gezin te voorzien.

Vandaag begon fantastisch: ik kon zonder wekker wakker worden en - na een ochtendloopje- heerlijk rustig de dag starten met ontbijt en de krant.

Deze namiddag was het echter iets minder plezant: zoonlief is sinds de leeftijd van 6 maanden op de sukkel met allergieën (en daarbij horende eczeem en astma) en daarom moeten wij vaak naar het ziekenhuis voor allerhande testen. Zo ook dus vandaag: we hadden een afspraak voor een bloedname en een heleboel vervelende priktesten.

Omdat zoonlief heel erg fan is van lego én om het leed een beetje te verzachten, naaide ik gisterenavond nog vlug een opberg-/meeneemzakje waar ik zijn naam en een legomanneke op flockte (ik maakte trouwens hier ook al eens een 'lego-opberger').

 

De favoriete lego-figuurtjes gingen mee richting ziekenhuis, tijdens het vele prikken hield zoonlief zich heel sterk (mama daarentegen iets minder...mijn hart breekt telkens weer als ik zie hoe onze jongen afziet) en nadien...genoten we van een welverdiende pannenkoek!

 
 
 
 
Lieve groet,
 
Victorine
 
 
 
 
 


2 opmerkingen: